Введення в конфігурування. Розв`язання задач оперативного обліку

Дата публикации: 05-06-2018

Розв`язання задач оперативного обліку на платформі  1С_Підприємство 8.3

Мета курсу

Мета навчання — прибдати знання і практичні навички конфігурування і розв`язання задач оперативного обліку на платформі «1С:Підприємство 8.3» в режимі «керованого додатку» та інтерфейсу «Таксі».

По закінченню курсу слухачі мають:

  • навчитися застосовувати схему розв`язання оперативних задач;
  • навчитися використовувати різні способи запису даних у регістри і зчитування з них;
  • навчитится розробляти алгоритми відображення документів в обліку;
  • навчитися розробляти аналітичні звіти.

Програма курсу

Вступна частина

  • Вступ
  • Об`єктна схема побудови конфігурацій для розв`язання облікових та управлінських задач
  • Роль і місце регістрів
  • Постановка задачі на створення конфігурації для підрозділу активних продажів

Робота з регістрами (на прикладі Регістру накопичення залишків)

  • Регістр накоплення залишків. Структура найпростішого регістру. Виміри і ресурси. Реєстратор і період
  • Можливі способи запису руху по регістру
  • Можливі способи отримання даних із реєстру залишків

Технології проведення документів

  • «Обумовлене» проведення
  • Збірка алгоритму проведення документу «Продаж товарів»
  • Оперативне і неоперативне проведення
  • Кероване блокування записів регістру
  • Можливі колізії при проведенні документів і боротьба з ними. Об`єкт «Послідовності»
  • Організація партіонного обліку
  • Реалізація алгоритмів проведення документів в ситуаціях з підвищеними вимогами до швидкості роботи системи

Розв`язання задач аналізу показників руху

  • Звіт «АналізПродажівДок». Побудова звіту через запит по документам
  • Звіт «Аналіз продажів запит по реквізитам». Побудова звіту через запит по регістру залишків з використанням реквізитів регістру
  • Звіт «АналізПродажівПоОборотномуРегістру». Побудова звіту через запит по регістру «Продажі»
  • Варіант структурної оптимізації оборотних регістрів

Організація планування процесу надання постпродажних послуг. Робота з регістром відомостей

  • Постановка задачі. Створення необхідних об`єктів
  • Виникнення потреби в плануванні виконання послуг
  • Планування виконання послуги: заповнення і проведення документу
  • Надання послуги: заповнення і проведення послуг
  • Звітність планування і виконання послуг

Велика самостійна робота «Резервування товарів і розвиток системи планування виконання послуг»

Підсумки

Тривалість курсу

Тривалість курсу складає три дні.