Впровадження програм в Києві. Центр сертифікованого навчання
Контакти
Центр сертифікованого навчання (ЦСН)Авторизований центр сертифікації (АЦС)Центр компетенції з ERP-рішеньКандидат в центри компетенції з виробництва (ЦКВ)Кандидат в центри компетенції з будівництва (ЦКБ)Центр компетенції з торгівлі (ЦКТ)м. Київ, вул. B. Сальського, 27+38 044 490 26 50 Служба підтримки: +38 044 337 17 27
Здобути навички застосування функціоналу програми CRM на платформі «1С:Підприємство 8» для управління взаємовідносинами з контрагентами.
Навчитися створювати стратегію роботи з клієнтами, для підвищення кількості продажів, покращення якості обслуговування клієнтів і забезпечення росту прибутку компанії.
Відпрацювати практичні навички самостійної роботи в програмі.
Необхідний початковий рівень знань слухачів
Для ефективного навчання слухачі курсу повині мати наступні компетенції:
вміти працювати з операційною системою Windows;
вміти працювати в системі «1С:Підприємство 8».
Програма курсу
1. Огляд можливостей програми «CRM ПРОФ»
2. Базові принципи роботи з програмою. Початкові налаштування:
Запуск програми
Введення списку користувачів
Додавання інформаційної бази
Робота з довідниками і документами
3. Робочий стіл програми «CRM ПРОФ»
Управління клієнтською базою
Контрагенти
Властивості і категорії контрагентів
Довідник “Контакті особи”
Робочий стіл “CRM”, Закладка “Контрагенти”
Аналіз рівню наповнення клієнтської бази
Аналіз контрагентів
Пошук двійників контрагентів і контактних осіб
4. Управління контактами
Документ “Подія”
Електронна пошта
Робочий стіл “CRM”. Закладка “Контакти”
Менеджер контактів
Аналіз контактів
5. Управління продажами
Бізнес-процеси. Організація продажу за допомогою бізнес-процесу “Продаж”